סקר שביעות רצון לקוחות

איך תדע מה עובר בראש של הלקוחות שלך?

 

סקר לקוחות מאפשר לך לזהות ולהבין כיצד הארגון שלך מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות שלך.

באמצעות סקר לקוחות תוכל לקבל תשובות למגוון שאלות, לדוגמה:

  • האם לקוחותיך מרוצים?
  • האם הם נאמנים?
  • מה הם חושבים עליך?
  • מה הם חושבים על המתחרים שלך?
  • מהם עמדותיהם בנוגע לשירותים ולמוצרים השונים שאתה מציע?
  • איזה שירותים או מוצרים נוספים הם היו רוצים ממך?

 

במכון שריד פיתחנו שיטה סדורה לביצוע מחקרי לקוחות כדי לענות על שאלות אלו ועוד. השיטה כוללת ליווי מלא מקצה לקצה:

  1. הגדרת שאלות המחקר שמעניינות את הארגון, ואת הפרמטרים שישמשו כדי לבחון שאלות אלו;
  2. הרכבת הכלי המחקרי (שאלון) בשיתוף עם הארגון;
  3. ביצוע פיילוט (בדיקה מקדימה) של הכלי המחקרי בקרב מדגם קטן של לקוחות הארגון;
  4. איסוף הנתונים במגוון אמצעים, בהתאם לצרכים (טלפוני, אינטרנטי, בארץ, בחו"ל);
  5. ניתוח הנתונים בכלים סטטיסטיים מתקדמים;
  6. כתיבת דוח והצגה בפורום מקבלי ההחלטות הרלוונטי בארגון.

 

בהתאם לסוג המוצרים ו/או השירותים שאתה נותן, ובהתאם לאופי הלקוחות שלך (B2B, B2C, גלובלי, מקומי), אנחנו נבנה את המחקר שמתאים לך ביותר.

 

הסקר מודד את שביעות רצון הלקוחות מהשירות או מהמוצר שהם מקבלים בכל נקודת זמן ובכל מקום. ניתן לבדוק כיצד שביעות רצון הלקוחות משתנה במשך הזמן (לחיוב או לשלילה), על ידי חזרה קבועה של ביצוע סקר הלקוחות כל תקופת זמן מוגדרת מראש.

 

סקר שביעות רצון לקוחות יכול לעזור לך בשיפור השירות, באיתור פערים בציפיות הלקוח למול המצב הקיים, במציאת שירותים או מוצרים חדשים שעשויים לעניין את הלקוחות הקיימים, ובעוד אספקטים מגוונים.

 

לקריאה נוספת, ניתן להיכנס למאמר הדן בהרחבה בתהליך סקרי לקוחות, עם דוגמאות ספציפיות, ופירוט נוסף.

למספר טיפים נוספים בנוגע לסקרי שביעות רצון לקוחות, ניתן לקרוא את המאמר "איך מידע הולך לעיבוד..?!"

ליצירת קשר, השאירו פרטים ונשוב בהקדם