לקוח סמוי

לקוח סמוי הוא כלי מחקרי המאפשר לבחון מרכיבים שונים בארגון הנבדק, כגון תהליכים, פעילויות, התנהגויות ונהלים שונים בארגון.

לקוח סמוי אינו מוגבל לבדיקת הליך קנייה של מוצר ובאפשרותו לבדוק רמת שירות בארגון או כל נושא אחר שאותו מעוניין מזמין המחקר לבדוק. המקומות הנפוצים ביותר שבו משתמשים בלקוח סמוי ככלי מחקר איכותני הם: בנקים, חנויות קמעונאיות, רשתות מזון מהיר, מסעדות, תחנות דלק, חברות ביטוח, סוכנויות רכב, קופות חולים, ועוד גופים נותני שירותים.


לקוח סמוי הנשלח על ידי מכון מחקר שריד לביצוע "קנייה" בחברה הנבדקת, יבצע את הפעולות הבאות* :

  • בדיקה מקיפה של הסביבה שאליה הוא נכנס
  • בדיקת רמת שירותיות ומומחיות של העובדים
  • ביצוע הליך "קנייה" של מוצר או שירות הנמכרים בחברה ושאילת שאלות
  • תיעוד מלא של כל הממצאים שנאספו באמצעות רישום או הקלטה
  • מילוי חוות דעת אישית על חווית ה"קנייה" ומתן משוב איכותי ואוביקטיבי (המשוב ניתן לרוב גם במדדים סובייקטיבים וגם במדדים אובייקטיבים)
     

*יתכנו שינויים בפעולות לביצוע בהתאם לדרישות הלקוח ולחברה הנבדקת.

ליצירת קשר, השאירו פרטים ונשוב בהקדם