אומניבוס

אתם לא חייבים לבנות סקרים ארוכים או להזמין מחקר בעלות כספית גבוהה כדי למצוא את הנתונים והמידע שאתם רוצים להשיג. במכון שריד אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לקחת חלק בסקרי אומניבוס רבים המבוצעים בתדירות גבוהה ופונים לקהל יעד משתנה.


מהו סקר אומניבוס?

סקר אומניבוס (Omnibus) הוא שיטת מחקר הדומה באופייה לסקר שוק, ובו נאספים נתונים על נושאים שונים. סקר האומניבוס מורכב משאלות של גופים וארגונים שונים כגון: חברות צרכנות, מפעלים, חברות תרופות, משרדי פרסום ועוד, המעוניינים במידע מסוים אודות אוכלוסייה בעלת משתני רקע דומים. לצורך השתתפות בסקר אומניבוס על הלקוח לפנות למכון מחקר שריד בבקשה לקחת חלק בנושא הרלוונטי עבורו ולבקש לצרף את שאלותיו.


היתרונות ללקוח המצטרף לסקר האומניבוס כוללים: 

  • חיסכון בעלויות  אין צורך בבניית סקר מלא אלא רק שאלות בודדות המצטרפות לסקר האומניבוס.
  • דייקנות – לכל שאלה בסקר האומניבוס עונים כ-500 משיבים, כאשר טעות הדגימה המירבית היא  4.5%.
  • קהל יעד – סקר האומניבוס נערך בקרב קהל יעד משתנה ומאפשר לך לבחור סקר אומניבוס על פי הרכב הנסקרים.
  • עיתוי – סקר האומניבוס נערך לעיתים קרובות בהפרש של ימים בודדים ומאפשר לך להצטרף כחלק מהסקר בכל זמן שמתאים לך.

 

סקר האומניבוס אותו עורך מכון שריד מתבצע באחת משתי השיטות הבאות:

  • סקר טלפוני אנושי - סקרים בנושאים שונים הנערכים על ידי צוות הסוקרים/ות של מכון שריד, בהם מתקשרים הסוקרים/ות למרואיין ושואלים אותו שאלות מתוך סקר האומניבוס שנערך מראש.
  • סקר IASQ - סקרים טלפוניים בנושאים שונים הנערכים ללא מגע יד אדם באמצעות טכנולוגית זיהוי דיבור, בהם נשאל המרואיין שאלות.


לוח זמנים* לביצוע סקרי אומניבוס במכון שריד:

  • בתחילת כל שבוע נערך סקר אומניבוס באוכלוסיה הכללית
  • בשבוע הראשון בחודש נערך סקר אומניבוס במגזר הערבי
  • בשבוע השני בחודש נערך סקר אומניבוס במגזר החרדי
  • בשבוע השלישי בחודש נערך סקר אומניבוס בקרב רופאי משפחה

* יתכנו שינויים קלים בלוחות הזמנים של סקרי האומניבוס.

 

להזמנת סקר אומניבוס צור קשר.

 

 

 

ליצירת קשר, השאירו פרטים ונשוב בהקדם