מערכת I-ASQ - סקרים טלפוניים באמצעות זיהוי דיבור

מערכת IASQ לביצוע סקרים בטכנולוגית זיהוי דיבור מערכת I-ASQ היא המערכת המתקדמת בעולם לעריכת סקרים טלפוניים. המערכת עובדת באמצעות מנוע זיהוי דיבור, כך שלמעשה מתנהל דיאלוג דמוי שיחה רגילה בין מערכת ממוחשבת לבין המרואיין.

ובשמה המלא: Interactive Analytical Speech-recognition Questionnaire.

 

 

איך זה עובד?

ראשית צוות המחקר בונה את השאלון ומעביר להקלטה על ידי קריין/ית. ההקלטה כוללת גרסאות שונות לפי הצורך (למשל פנייה על פי מין המרואיין) והנחיות למרואיין.

השלב הבא הוא תכנות מערכת IASQ בהתאם לשאלון. התכנות כולל הפניות והסתעפויות בהתאם לתשובות שהמרואיין עשוי לתת במהלך הראיון.

האזנה וביצוע בדיקות לשאלון שתוכנת, וסבב תיקונים אם נדרש.

הגדרות האוכלוסיה והמדגם מוזנות למערכת על ידי צוות המחקר אשר מגדיר את הפרמטרים לדגימה, ומרגע זה מתחילה מערכת IASQ לבצע שיחות יוצאות ולראיין את המשיבים.

בזמן הראיון המרואיין עונה בקולו לשאלות (ללא צורך בהקשת מספרים!). מערכת IASQ מזהה את התשובות המילוליות בזמן אמת, מקודדת אותן וממשיכה בהתאם.

המערכת מבוקרת באופן רציף כדי למנוע חריגות. ניתן להאזין לכל שיחה, ולוודא שמנגנון זיהוי הדיבור עובד כהלכה.

בתום שלב האיסוף עוברים הנתונים לצוות מחקר אשר מבצע בדיקות תיקוף, ניתוחים סטטיסטיים והסקת מסקנות והמלצות למזמין הסקר.

 

מהם היתרונות של IASQ?

זמינות וגמישות - ניתן לתכנת שאלונים מכל מקום בעל גישה לאינטרנט, ולבצע תיקונים ושינויים כנדרש.

תגובה מהירה - האיסוף מתבצע במהרה - המערכת מפעילה 30 קווי טלפון במקביל עם פוטנציאל של עד 150 קווים במקביל.

אנונימיות נתפסת - המערכת מציגה עצמה, ומסבירה שהיא מערכת ממוחשבת (כך מניסיוננו שיתוף הפעולה משתפר). המרואיין מבין שהתשובות שייתן נשמרות באופן אנונימיות כי לא מדובר בסוקר אנושי.

תשאול אובייקטיבי ואחידות בביצוע הראיונות - כל סוקר נשמע קצת שונה, ועל אף שהשאיפה היא להפוך את התשאול לאחיד לחלוטין, עדיין ישנן מגבלות אנושיות. המערכת שואלת באותו אופן כל מרואיין ללא כל חריגות מהנוסח שתוכנת מראש.

צמצום עלויות - מכיוון שמדובר בפחות שעות אדם, עלויות הפעלת המערכת מצומצמות יותר, ולכן גם העלות ללקוח קטנה.

 

מי עומד מאחורי המערכת?

מערכת IASQ היא פרי שיתוף פעולה של שני גופים מובילים, כל אחד בתחומו.

מכון שריד - שרותי מחקר והדרכה בע"מ, שביצע את איפיון המערכת, את התיקוף שלה, ומפעיל אותה באופן שוטף.

פלואנט (Fluent communications) - המתמחה באינטגרציה ויישום פתרונות תקשורת ופתרונות זיהוי דיבור וזיהוי קול. האמונים על פיתוח המערכת, ומתחזקים ומשדרגים אותה באופן שוטף.

 

המערכת הופעלה במספר רב של מחקרים, והמרצת בוחרים בבחירות.

ליצירת קשר, השאירו פרטים ונשוב בהקדם